Ce s-a întâmplat cu pierderea de grăsime pentru idioți

ce s-a întâmplat cu pierderea de grăsime pentru idioți

Amplasat pentru începători: Acesta este modul în care vă puteți crește masa musculară în această iarnă Amplasat pentru începători: Acesta este modul în care vă puteți crește masa musculară în această iarnă Noiembrie 24, Timp de citire: 11 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Vrei să bombanezi, dar nu știi de unde să începi? În acest articol veți găsi o serie de sfaturi și îndrumări pentru bulking pentru începători. Iarna se apropie: sezonul de bulking este aici!

Cei mai mulți culturisti se vor plictisi în perioada de iarnă. Motivul principal pentru acest lucru este că stratul suplimentar de grăsime din bombă poate fi ascuns sub pulover. După tăiere, vă puteți arăta din nou masa musculară vara. Pentru mulți, procesul de bombă și tăiere pune întrebări necesare. Ce înseamnă de fapt bulking-ul și nu numai că te îngrădește?

Fresh articles

Pentru a vă oferi cunoștințe despre bulking pentru începători, am întocmit acest ghid pentru dumneavoastră. Aici vom explica exact cum funcționează volumul și cum va funcționa bulking curat abordate.

  1. Kesan dtrim slăbire
  2. Ты считаешь, что кто-нибудь готов.

În acest fel ești bine pregătit pentru sezonul în vrac! De ce te-ai bombarda? Pentru majoritatea culturistilor dintre noi, încărcarea și tăierea sunt indispensabile în programele anuale de antrenament. Bărbați debordant pentru a ajunge în masa musculară și tăiat să scadă procentul de grăsime. Ai nevoie de calorii suplimentare pentru a-ți crește masa musculară.

Yoga pentru pierderea in greutate pentru incepatori 10 exerciții simple de la domiciliu

Caloriile suplimentare nu numai că îți măresc mușchii, dar te asigură și că poți face față programelor de antrenament ponderate din punct de vedere al nivelului de energie.

Este important să obțineți mai multe calorii decât ardeți. Pentru că atunci când consumi la fel de multe calorii, arzi, nu mai rămân calorii pentru construirea mușchilor. Când se întâmplă acest lucru, câștigi prea multă grăsime decât masă musculară. De asemenea, este bine să știți câte calorii aveți nevoie ca bază, pentru a calcula câte calorii ar trebui să luați zilnic în timpul volumului.

Cum să arzi în mod corespunzător grăsimile fără să faci dietă

Este important ce s-a întâmplat cu pierderea de grăsime pentru idioți fiecare culturist să combine nutriția, suplimentele și antrenamentul pentru rezultate optime. Acest lucru se aplică și în vrac. Prin urmare, vom explica toate cele trei categorii nutriție, suplimente și antrenament legate de volum. Bulking pentru începători Dacă intenționați să faceți masă, există o serie de lucruri pe care trebuie să le luați în considerare în avans. În primul rând, trebuie să știți că vă veți crește procentul de grăsime în timpul volumului.

Procentul de grăsime este legat de aportul de calorii. Pur și simplu pus: veți îngrași mai degrabă decât muscular. Atunci este timpul să taie din nou. Program de hrănire în vrac Ce trebuie să mănânci când începi să bombanezi și cum obții cele mai bune rezultate? Din păcate, este dificil să răspunzi la această întrebare în mod specific.

  • Moss cresc la domiciliu - dificil, dar este posibil.
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN BURTĂ: 11 PAȘI ȘI DE CE ESTE IMPORTANT - - SĂNĂTATE -

La urma urmei, variază de la persoană la persoană pentru a afla care este dieta ideală în timpul volumului. În plus, observați, din păcate, doar după câteva săptămâni sau luni dacă un anumit plan de dietă se potrivește corpului și obiectivelor dvs. Pentru a vă reține, vă explicăm elementele de bază ale bulking-ului pentru începători, în combinație cu mâncarea.

De asemenea, vă oferim o serie de instrumente pentru a vă calcula cât mai bine nevoile de calorii. Câte calorii ar trebui să mănânc? Dacă doriți să știți câte calorii aveți nevoie pentru a mânca pe zi pentru a vă crește optim masa musculară, este bine să știți ce ar trebui să mâncați în mod normal în ceea ce privește caloriile.

ce s-a întâmplat cu pierderea de grăsime pentru idioți

Într-un articol anterior am explicat cum te simți calculează macro-urile. Faceți acest lucru pe baza BMR Rata metabolică bazală și valoarea dvs.

De ce te-ai bombarda?

PAL Nivel de activitate fizică. BMR dvs. Acesta din urmă este important pentru că ai nevoie de mai multe calorii, cu cât ești mai activ. Să presupunem că ați respectat calculele și aflați că trebuie să 87 kg pierd in greutate de calorii pe zi pentru a menține greutatea. Așa cum am menționat anterior, volumul este despre creșterea masei musculare și aveți nevoie de calorii suplimentare pentru acest lucru.

Dacă în mod normal aveți un aport caloric deatunci ar trebui să fie între și în timpul volumului.

ce s-a întâmplat cu pierderea de grăsime pentru idioți

Datorită antrenamentului suplimentar, veți avea puține calorii pentru a crește masa musculară. Cum distribuiesc acele calorii peste zi?

Boala ficatului gras Complicații ale sarcinii Din fericire, cercetările arată că pierde doar kilograme sau aproximativ la sută din greutatea corporală totală - inclusiv aflarea modului de a pierde grăsimea din burtă - poate face o diferență reală în ceea ce privește reducerea riscului dumneavoastră de a dezvolta aceste boli grave. Cum și de ce crește grăsimea din burtă pentru majoritatea oamenilor Dacă doriți un procent ridicat de adulți, inclusiv chiar mulți adulți tineri, pierderea de grăsime suplimentară în jurul secțiunii dvs. Poate fi înnebunitor!

Acum că știți câte calorii aveți nevoie pentru a mânca în timpul volumului, este timpul să o distribuiți pe mese. Nu este bine să mănânci brusc o masă de de calorii.

Greutate de formare pe un stomac gol și pierderea de grăsime by Paul Rogers Formarea în greutate pe stomacul gol este, în general, considerată a fi benefică pentru pierderea de grăsime maximă, însă este vorba doar de acest antrenor sau dacă există știință pentru a susține această aserțiune prea familiară? Exercițiul de exerciții fizice și starea de stat O "stare nepătată" înseamnă, mai mult sau mai puțin, aproximativ patru până la șase ore de la ultima masă. Ideea unei stări posterioare este că corpul tău a avut timp să digereze și să metabolizeze o bună parte din ceea ce ai mancat la ultima masă, modificând astfel preferința combustibilului tău de la glucoză la grăsime. Hormonii precum insulina și glucagonul se schimbă în funcție de cantitatea de glucoză din sânge și ficat. Glicemia este favorizată atunci când glucoza din sânge este ridicată și atunci când aceasta scade după un timp fără alimente, arderea grăsimilor este preferată pentru a păstra cantitățile mult mai scăzute de glucoză stocate în mușchi și ficat și pentru a ajuta la menținerea acestui nivel important al glicemiei.

Ce s-a întâmplat cu pierderea de grăsime pentru idioți tău nu poate arde această cantitate de calorii imediat, iar excesul este depozitat în corp sub formă de grăsime. Este indicat să distribuiți bine caloriile pe parcursul zilei. În acest fel, veți obține în continuare suficient, dar corpul dvs.

Gândiți-vă la aproximativ șapte mese pe zi. Pentru un aport total de calorii deaceasta este de aproximativ de calorii pe masă. E zijn verschillende aplicații gratuite pentru contor de calorii disponibil pentru a vă ajuta să urmăriți aportul de calorii. De exemplu, dacă consumi mult mai multe grăsimi decât carbohidrați și proteine, vei câștiga în grăsimi și nu în masa musculară. Mai întâi înapoi la ceea ce acesta macronutrienti exact pentru corpul nostru înseamnă: hidrati de carbon hidrati de carbon asigura energia de care are nevoie corpul nostru.

Atunci când ingerăm carbohidrați, corpul nostru le poate folosi direct ca o combustie pentru a furniza energie. Cu toate acestea, atunci când consumăm mai mulți carbohidrați decât ardem, acestea sunt transformate în grăsimi.

Prin urmare, este important să nu aveți prea mulți carbohidrați în dieta dvs. Carbohidrații furnizează 4 calorii pe gram.

Grasimea incapatanata - Ce este si cum scap de ea ?

Acestea ajută la recuperarea și creșterea mușchilor. Proteinele sunt foarte importante pentru un culturist din acest motiv.

  • Cum să elimini grăsimea din brațe și axile.
  • Greutate de formare pe un stomac gol și pierderea de grăsime

Pentru a mânca proteine, nu trebuie să mâncați pui sau ouă toată ziua. Există multe altele diferite alimente care conțin proteine.

ce s-a întâmplat cu pierderea de grăsime pentru idioți

În plus, există multe schimbări delicioase retete pentru o masa de seara bogata in proteine sau ce zici gustări bogate în proteine? Proteinele furnizează 4 calorii pe gram. Dintre cei trei macronutrienți, grăsimile sunt una importantă de urmărit în timpul volumului.

Metoda 2. Inhalați adânc, brațele mai late

Bineînțeles, este logic să vedeți creșterea procentului de grăsime în timpul volumului, dar este vorba despre creșterea masei musculare și nu a brațelor. Grasimile ofera 9 calorii pe gram. Acest raport vă asigură că veți obține suficiente calorii pentru creșterea mușchilor, dar nu prea multe grăsimi.

Nota: Numerele menționate mai sus sunt destinate drept ghid. Fiecare organism reacționează diferit la aportul caloric.

Trebuie să vă odihniți între seturi timp de de secunde. Mai departe Marți și sâmbătă până la 90 de minute. De asemenea, puteți adăuga de minute de cardio după antrenament. Toate acestea vor accelera doar procesul de ardere a grăsimilor. Trebuie să vă odihniți între abordări 25 - 40 de secunde la început vă puteți odihni 40 de secunde și, în cele din urmă, puteți scădea la 25 de secunde

De exemplu, unul absoarbe grăsimile mai repede decât celălalt. Asta înseamnă că, în timpul volumului, aportul caloric pe zi nu este deci de Acum știm că un gram de carbohidrați oferă 4 calorii. Același lucru este valabil și pentru proteine.

Bulcuri și suplimente Suplimentele sunt acolo pentru a vă ajuta cu un aport suplimentar de proteine, de exemplu. Nu uitați că aceste suplimente sunt acolo ca adaos și nu ca înlocuitor. Compilați-vă mai întâi dieta cu caloriile și proporțiile potrivite.

Puteți suplimenta numerele pe care le aveți apoi cu suplimente. Program de pregătire în vrac În cele din urmă, ajungem la antrenament în timpul aglomerării pentru începători.

Related Content

Bulken este mai mult decât să mănânci o mulțime de calorii. De asemenea, trebuie să te antrenezi cu ea. Este important ca dieta dvs. Atunci când începi să te bombelezi și vrei să-ți crești masa musculară, este recomandabil să nu te gândești doar la dimensiunea mușchilor, ci și la forță.

Cu cât forța este mai mare, cu atât poți face antrenamentul mai greu și cu atât mușchii vor deveni mai mari ulterior. În programul dvs. Acest lucru vă asigură că vă veți antrena mai intens, acesta fiind și motivul pentru care aveți nevoie de calorii suplimentare pentru a preveni pierderea în greutate. Pentru o serie de grupuri musculare am enumerat deja exerciții și explicații bune pentru dumneavoastră:.

Similardiscuții