Motive care nu pot să slăbească

motive care nu pot să slăbească

De unde această discrepanţă? Află în continuare care pot fi obstacolele ce stau în calea siletei mult visate!

De ce nu slăbești: 10 motive pentru care nu scapi de kilogramele în plus

Nu mănânci suficient Da, ai citit bine. E posibil ca rezultatele să nu apară din cauză că mănânci prea puţin, iar corpul tău nu are parte de toate substanţele nutritive de care are nevoie pentru a da randament maxim la antrenamente.

pierdere în greutate meme pozitiv

Restul i se atribuie sportului, care trebuie făcut conştiincios şi corect. O dietă bogată în proteine de calitatecare să includă legume, fructe şi grăsimi sănătoase, este cheia spre corpul la care visezi.

17 motive (ridicole) pentru care nu poti slabi

Înlocuieşte pastele cu quinoaronţăie câteva beţişoare de legume motive care nu pot să slăbeascămorcovi, castraveţi în loc de covrigei, alune sau chipsuri şi schimbă carnea roşie cu somonul. Aceste schimbări se vor vedea rapid şi în energia de care dai dovadă la motive care nu pot să slăbească de sport. O altă greşeală în privinţa alimentaţiei este aceea că trebuie să mănânci de 3 ori pe zi — mese copioase, care să ţină de foame.

Nimic mai greşit! De fapt, ar trebui să îţi stabileşti un orar fix pentru mese, care să conţină porţii mai mici de mâncare. De exemplu, poţi lua micul dejun la ora 7, o gustare la ora 10, prânzul la ora 1, o altă gustare la ora 4 şi cina la ora 7 seara. Vezi aici câteva exemple de gustări sănătoase, cu puţine calorii! Nu alternezi exerciţiile Nu e suficient să alergi 10 ture de sală sau să faci de flotări, 3 luni la rând, pentru a observa rezultate. Încetează să tragi cu ochiul la colegul de suferinţă de pe banda de alergare şi încearcă să nu îi imiţi programul sportiv.

7 motive reale pentru care nu slăbești

Corpul are nevoie tot timpul de varietate. Aşa cum nu poţi mânca zi de zi acelaşi fel de mâncare, la fel nici corpul nu va reacţiona dacă îl supui aceloraşi exerciţii. Aşa că schimbă-ţi rutina de mişcare la fiecare săptămâni.

pierde partea inferioară a spatelui grăsime

În acest fel, corpul tău nu va avea cum să intre în acea rutină, iar tu vei vedea rezultatele: muşchi mai tonifiaţi, mai puternici, mai sculptaţi. Nu te antrenezi la intensitate maximă Nivelul scăzut de efort pe care îl depui la sală poate fi vinovatul pentru care kilogramele se încăpăţânează să rămână pe şoldurile tale.

Cum îţi dai seama că nu dai maximumul? Mai întâi, acordă atenţie transpiraţiei. Dacă nu transpiri, e clar că nu prea te omori cu efortul. Transpiraţia este o reacţie firească a supraîncălzirii corpului, atunci când acesta este pus în mişcare. Apoi, fii atentă la modul în care respiri. Respiraţia adâncă şi, poate, un pic îngreunată e un semn că organismul tău lucrează intens.

Dacă doar ţopăi prin sala de sport şi te fofilezi pe lângă aparatură, nici nu e de mirare că nu se văd mari schimbări. Lucrează mai intens, respiră adânc, obţine rezultate!

18 motive pentru care nu reusesti sa slabesti – infografic – Alege sa fii sanatos!

Ritmul cardiac accelerat înseamnă mai multe calorii arse! Cu aceasta meteahnă se confruntă multe persoane care, deşi spun că fac mişcare, nu reuşesc să slăbească aşa cum îşi doresc.

🍀 Cum sa slabesti la picioare? 7 solutii super eficiente - Eu stiu TV

Foarte mulţi se concentrează pe o singură grupă musculară şi o ţin aşa zile, săptămâni sau luni în şir, fără să acorde atenţie tuturor muşchilor din corp. Renunţă la a mai lucra doar o parte a corpului şi încearcă să integrezi în programul de exerciţii mişcări care să pună la treabă toată musculatura.

top 50 de sfaturi pentru pierderea în greutate

Sau încearcă să îţi planifici programul de mişcare astfel încât să lucrezi fie partea superioară a corpului, fie cea inferioară. Te antrenezi prea mult La fel de importante precum efortul sunt odihna şi recuperarea. Dacă nu îi acorzi corpului tău ocazia să se refacă după o şedinţă intensă de sport, acesta nu va mai avea puterea să îşi exercite puterile magice asupra musculaturii.

Fenomenul acesta are şi o denumire: epuizarea depozitelor de glicogen din muşchi.

Nu reuşeşti să slăbeşti? Descoperă cauzele - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Nu vrei să se întâmple asta! Multe persoane se antrenează până la epuizare şi suferă chiar accidentări din această cauză. Cum îţi dai seama că te-ai antrenat excesiv?

Acordă atenţie următoarelor simptome: lipsa de motivaţie, oboseala cronică, indispoziţia, febra musculară prelungită. Cum eviţi supraantrenarea? Dormi cel puţin 8 ore pe noapte, mănâncă bine şi sănătoshidratează-te, antrenează-te 5 zile pe săptămână, iar weekendul dedică-l odihnei.

pierde grăsime pentru noobs

Ţine cont că antrenamentul nu înseamnă doar exerciţii. Trebuie să fii în formă şi din punct de vedere psihic. Dacă nu îi acorzi corpului tău o pauză binemeritată, productivitatea va avea de suferit, iar rezultatele vor întârzia să apară.

Cu siguranţă!

Similardiscuții