Modalități de a rămâne sănătos și de a pierde în greutate. Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Cele mai eficiente modalități de a pierde în greutate acasă - Alimente sănătoase

Data publicarii: 4 octombrieUnele cercetări sugerează că mai mult de nouă din 10 persoane care încearcă să iasă din dietă mai slabe, vor eșua. Chiar și persoanele care sunt capabile să țină dietă, duc cu succes o luptă dură împotriva încercărilor evolutive ale corpului de a stoca energie suplimentară. De fapt, oamenii de știință au descoperit că corpurile persoanelor supraponderale care slăbesc, pot acționa împotriva lor: pe măsură ce slăbesc, metabolismul lor scade, ceea ce face mai greu să slăbeasca mai mult.

modalități de a rămâne sănătos și de a pierde în greutate balenele pierd în greutate

Experții spun că dietele extreme și detoxifierea cu sucuri naturale nu sunt strategii bune pe termen lung pentru menținerea unei greutăți normale.

Stai hidratat. Dacă urăști să bei apă simplă, pune-o în suc de citrice Ewoldt a menționat că pacienții ajung deseori să nu mai facă diferența dintre sete și foame.

Un studiu din realizat pe mai mult de De asemenea, au consumat cantități mai mici de zahăr, grăsimi, sare și colesterol decât participanții mai deshidratați.

  • Femeia în vârstă de 48 de ani pierde în greutate
  • Pierderea în greutate va scăpa de celulită
  • Majoritatea cercetărilor sunt sceptice cu privire la eficacitatea acestui tip de dietă pentru o lungă perioadă de timp, dar dacă trebuie să slăbești rapid pentru un anumit eveniment, aceste sfaturi rapide vor funcționa bine.
  • Cele mai eficiente modalități de a pierde în greutate acasă - Alimente sănătoase

Indiferent ce bei, cel mai bine este să te îndepărtezi de zahăr și de îndulcitorii artificiali Multe studii au descoperit că consumul de suc cu mult zahăr ar putea crește riscul unui deces timpuriu. Un studiu pe termen lung realizat pe mai mult de Există unele dovezi că îndulcitorii artificiali, cei care înlocuiesc zahărul, nu sunt buni pentru sănătatea noastră și pot duce la creșterea în greutate.

Iată care sunt cei mai eficienţi paşi pentru a slăbi rapid:

Oamenii de știință au studiat vasele de sânge ale șobolanilor și au descoperit că, deși zahărul și îndulcitorii artificiali acționează în moduri foarte diferite în interiorul corpului animalelor, ambele pot crește șansele de a dezvolta obezitate și diabet. Cercetătorii cred că acest lucru se datorează faptului că îndulcitorii artificiali nu sunt compatibili cu modul în care corpul nostru procesează grăsimea.

Dieta și mișcarea contează, te mențin și sănătoasă. Din păcate, multe dintre modalitățile moderne de a pierde în greutate nu sunt cea mai sănătoasă abordare, iar dietele dure pot fi extrem de periculoase pentru sănătate. Cea mai bună soluție de slăbit implică răbdare, determinare și rezistență, combinate cu un plan de dietă adecvat, exerciții fizice și modificări ale stilului de viață. Câteva dintre aceste metode de a pierde rapid în greutate pot fi prelungite pentru perioade lungi de timp și pot fi complet sănătoase. Altele ar trebui probabil folosite pentru o scădere rapidă a greutății înainte de a fi înlocuite cu soluții mai consecvente și mai durabile de slăbit.

Încearcă să dormi ore pe noapte Ne place să credem că putem funcționa bine și fără un somn lung. Abandonarea somnului ne face și mai predispuși să consumăm alimente nesănătoase.

modalități de a rămâne sănătos și de a pierde în greutate pierde cea mai mare greutate în 2 săptămâni

Cercetările în revista Nature Communications au arătat că consumatorii lipsiți de somn sunt mai predispuși să consume alimente bogate în calorii și să se îngrașe, comparativ cu persoanele bine odihnite.

Fă-ți timp să te bucuri de micul dejun și de prânz Este o modalitate bună de a evita supraalimentarea mai târziu, în timpul zilei.

1. Determinați de ce doriți să pierdeți în greutate

Încearcă să mănânci înainte să devii iritabil și impulsiv Sfatul este aproape un clișeu în acest moment, dar cercetările continuă să sugereze că consumatorii de mic dejun rămân mai tari și nu acumulează grăsime pe burtă, în comparație cu oamenii care nu mănâncă dimineața. Încercetările efectuate de Clinica Mayo au constatat că oamenii care trec peste micul dejun, consumă aproximativ cinci până la opt kilograme în plus într-un singur an, față de consumatorii obișnuiți de dimineață.

modalități de a rămâne sănătos și de a pierde în greutate b6 slăbește

Unul dintre motive poate fi pur și simplu faptul că consumatorii de mic dejun sunt în general mai conștienți de sănătatea lor. Experții în nutriție subliniază că nu există o singură rețetă pentru o alimentație sănătoasă care să fie potrivită pentru toată lumea.

Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide. Păstrați un jurnal de pierdere în greutate Auto-monitorizarea este crucială pentru motivația și succesul la pierderea în greutate. Cercetările au descoperit că persoanele care își urmăresc consumul de alimente au mai multe șanse de a pierde în greutate și de a menține pierderea în greutate Totuși, pentru a păstra corect un jurnal alimentar, trebuie să scrieți tot ce mâncați. Aceasta include mese, gustări și bucata de bomboane pe care ai mâncat-o de pe biroul colegului tău.

Deci, micul dejun nu trebuie să fie mare, dar probabil că este o idee bună să mănânci puțin în primele câteva ore ale zilei, pentru a ajuta la evitarea pornirilor impulsive, alimentate de foame, de alimente grase sau zaharuri.

Adesea, acest lucru se traduce prin alimente mai procesate, bogate în calorii, cu valoare nutritivă redusă.

Cum pentru a preveni alimente grase

Lui Ewoldt îi place să adauge în iaurtul grecesc câteva fructe de pădure, pentru un mic dejun simplu și rapid. La fel, medicul de la Harvard, Monique Tello, mănâncă adesea un iaurt islandez bogat în proteine, cu fructe proaspete, nuci și semințe. Cercetătorul în domeniul cancerului, David Harper, profesor la Universitatea din Valea Fraser din Canada care aderă la planul restrictiv de alimentație cetogenă cu conținut ridicat de grăsimi începe de multe ori ziua cu un iaurt bogat în grăsimi amestecat fructe de pădure și câteva nuci prăjite.

Dacă doriți să încercați acest mic dejun, asigurați-vă că alegeți un iaurt neîndulcit, cu un conținut scăzut de zahăr.

RELATED ARTICLES

Ia în considerare încorporarea unei gustări sănătoase la mijlocul dimineții sau la mijlocul după-amiezii Ewoldt a spus că optează pentru o bucată de brânză, o banană sau alt fruct. Nucile sunt o opțiune bună deoarece sunt pline de proteine.

modalități de a rămâne sănătos și de a pierde în greutate arzătoare de grăsime yohimbe

Mănâncă nuci și semințe  Nucile sunt un mod minunat de a evita poftele dintre mese și sunt o sursă sănătoasă de proteine.

Un studiu efectuat pe mai mult de Dar, în general, încorporarea mai multor mișcări în rutina zilnică, va duce la beneficii majore.

modalități de a rămâne sănătos și de a pierde în greutate ce băuturi pot slăbi

S-a dovedit că exercițiile fizice oferă o mulțime de îmbunătățiri ale stării de sănătate: te pot ajuta să eviți depresia și să-ți menții inima, plămânii și mintea sănătoase până la bătrânețe. Așadar, răsfățați-vă din când în când, însă cu moderație.

  1. Acesta include, de obicei tweaking dieta planul, antrenament de rutină și de viață.
  2. Pierderea în greutate se simte fără speranță

Dacă poftiți la vin, limitați-vă aportul la un singur pahar modalități de a rămâne sănătos și de a pierde în greutate care să îl sobiti încet, bucurându-va de acest moment de răsfăț.

Similardiscuții