Mananca mai multe grasimi bune pentru a slabi

30 de modalitati usoare de a slabi in mod natural (sustinute stiintific). | Doru Dorobat

mananca mai multe grasimi bune pentru a slabi

De exemplu, nucile se numără printre elementele cheie pentru siluetă! Dacă ţi-ai propus să slăbeşti, grăsimile sănătoase se numără printre principalele ingrediente la care nu trebuie să renunţi, avertizează celebrul Dr.

Acest plan este imbatabil atunci când vine vorba despre slăbit, iar dacă este combinat cu mişcare fizică vei obţine rezultatele dorite. Iată care sunt cele cinci alimente bogate în grăsimi bune pe care trebuie să le incluzi în dietă: Loading Nucile crude Dacă sunt consumate în cantităţi moderate, nucile asigură corpului un aport însemnat de acizi graşi omega-3 care au un rol important pentru sănătatea inimii.

mananca mai multe grasimi bune pentru a slabi

De asemenea, acestea sunt un adjuvant important în curele de slăbire, însă nu trebuie consumate în exces. Pune un pumn mic de nuci peste cerealele de la micul dejun sau în salatele de crudităţi pe care le consumi la masa de prânz.

mananca mai multe grasimi bune pentru a slabi

De asemenea, Dr. Oz recomandă ciocolata neagră alături de câteva bucăţi de nucă pentru o gustare după-amiaza, când ţi se face poftă de ceva dulce.

Uleiul de cocos presat la rece Este bogat în acid lauric şi grăsimi sănătoase, cu rol esenţial în procesul de slăbire, susţine specialistul. Pune o linguriţă cu ulei de cocos presat la rece în smoothie-urile de la micul dejun, în terciul de ovăz, în cafea sau pentru a sota legumele pentru masa de prânz.

De asemenea, acest ulei înlocuieşte cu succes untul în deserturile coapte.

mananca mai multe grasimi bune pentru a slabi

Avocado Are un conţinut ridicat de grăsimi polinesaturate care scad riscul de diabet zaharat de tip 2. De asemenea, este potrivit în timpul curelor de slăbire, deoarece aceste grăsimi sănătoase te ajută să slăbeşti, susţine Dr.

Vrei sa slabesti? Mananca bine!

Ouăle de ţară de calitate Au un conţinut ridicat de proteine şi acizi graşi omega-3, fiind o opţiune sănătoasă pentru micul dejun.

Prepară-le cu spanac, ciuperci sau alte legume preferate alături de o felie de pâine integrală prăjită.

mananca mai multe grasimi bune pentru a slabi

Somonul Fie că optezi pentru cel afumat sau proaspăt, somonul este o sursă foarte bună de grăsimi sănătoase care te ajută să slăbeşti. Oz recomandă consumul lui de două ori pe săptămână pentru a asigura un aport însemnat de acizi omega Optează pentru un toast cu avocado şi puţin somon afumat, foloseşte-l în salate de crudităţi sau prepară-l la cuptor alături de legume.

  • Internetul abunda de informatii eronate despre slabit.
  • 30 de modalitati usoare de a slabi in mod natural (sustinute stiintific). | Doru Dorobat
  • Cum a pierdut greutatea keke wyatt
  • In cazul in care te antrenezi corect si ai o nutritie sanatoasa bogata in proteine si moderata sau relativ saraca in carbohidrati alimentele de mai jos te vor ajuta sa treci la urmatorul nivel — te vor ajuta sa arzi mai multa grasime, sa ramai cat mai definit si sa te bucuri de nivele ridicate de energie si buna dispozitie pe toata durata zilei.

Similardiscuții