La ce să încercați să pierdeți în greutate. Fresh articles

Adevaruri despre pierderea in greutate

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Dacă v-ați confruntat cu exerciții și pierdere în greutate probabil ați dat seama ceva frustrant: Este greu să ardeți suficiente calorii cu exerciții fizice pentru a face o dentă gravă în greutatea dumneavoastră.

De fapt, antrenamentele care sunt cele mai eficiente pentru scăderea în greutate sunt cele mai grele. Aceste antrenamente implică, de obicei, exerciții de impact de mare intensitatecum ar fi cele de antrenament cu interval de intensitate mare, formare în Tabata și condiționarea metabolică. Dacă sunteți un exercițiu veteran, s-ar putea să vă bucurați de aceste antrenamente în mod regulat.

5 motive comune pentru care nu pierdeți greutatea - oferte-brasov.ro

Dacă nu sunteți, puteți găsi orice cantitate de exerciții greu de realizat și, în cele din urmă, care va avea impact asupra greutății pe care o pierdeți. Da, e greu să pierzi în greutate cu exerciții fizice, dar există și alte probleme care ar putea să vă stea în cale, fără să-l realizați. Un studiu de cercetare la ce să încercați să pierdeți în greutate constatat că femeile care dormeau 5 ore pe noapte aveau mai multe șanse de a câștiga în greutate decât femeile care dormeau 7 ore pe noapte, de exemplu.

Experții speculează că: Pierderea somnului vă poate face să vă simțiți flămânzi chiar și atunci când nu sunteți. Deprivarea de somn poate afecta secreția de cortizol, unul dintre hormonii care reglează pofta de mâncare. Când sunteți obosit, puteți să săriți exercițiul sau pur și simplu să vă deplasați mai puțin, ceea ce înseamnă că ardeți mai puține calorii.

Obținerea unui somn suficient este crucială dacă încercați să pierdeți din greutate, nu doar din cauza faptului că vă afectează fizic, dar și mental.

Sus Nu vi se pare. Cand incercati sa pierdeti in greutate nu va luptati doar cu poftele dumneavoastra, ci si cu propriul corp. Cand pierdeti tesut adipos din organism, scad nivelurile de leptina care semnaleaza organismului senzatia de satietate si cresc valorile hormonului numit gherlina care stimuleaza foamea. Acest dezechilibru hormonal persista destul de mult timp. De aceea, celor care urmeaza diverse diete si au reusit sa slabeasca, le este dificil sa-si pastreze numarul de kilograme obtinute dupa dieta.

Deprivarea de somn te face să fii mîhnit, confuz și chiar te poate face să te simți deprimat sau supărat. Sfaturi pentru un somn mai bun Obținerea unui somn mai bun poate implica schimbarea unor obiceiuri. Unele idei: Ridică-te și du-te la culcare în același timp în fiecare zi, chiar și în weekend. Asigurați-vă că mediul dvs. Încercați aceleași ritualuri de dormit, cum ar fi o baie fierbinte sau timp ce vă scrieți grijile. Evitați stimulanții cum ar fi cofeina sau nicotina pentru câteva ore înainte de culcare.

Asigurați-o calitate mai bună de somn o prioritate și s-ar putea vedea doar unele pierdere în greutate. Deși este posibil să nu fiți conștienți de acest lucru, stresul constant are următoarele consecințe: Ca și privarea de somn, prea multă stres crește producția de cortizol. Nu numai ca aceasta creste pofta de mancare, ea poate provoca, de asemenea, de stocare suplimentar de grasime in jurul abs.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Cravings pentru alimente care sunt bogate in zahar si grasimi, alimente de confort pentru a ne face sa se simta mai bine. Anulează antrenamentele pentru că simți prea mult stresat să-ți exersezi. Sfaturi pentru a face față stresului Dacă vă confruntați cu stres cronic, ar putea fi probleme mai profunde care nu vor fi rezolvate cu câteva tehnici de relaxare.

la ce să încercați să pierdeți în greutate

Cu toate acestea, luând momente scurte pe tot parcursul zilei pentru a vă convinge în mod conștient cu dvs. Lucrați pentru a rămâne liniștiți - De obicei, când sentimentele noastre scapă de sub control, avem tendința să nu mai avem grijă de noi înșine și să încercăm să rezolvăm problema cu alimente sau alcool.

Lucrul în calmarea și gândirea cu adevărat a situației este primul pas în procesul de învățare a stresului. Încearcă meditația - Un studiu publicat în comportamentele pentru consumul de alimente a constatat că o meditație conștientă poate scădea consumul de chef și chiar poate ajuta la reducerea consumului emoțional.

la ce să încercați să pierdeți în greutate

Exercitarea - S-ar putea să vă simțiți că exercițiile fizice sunt ultimul lucru pe care doriți să-l faceți, dar vă poate oferi o ușurare instantanee de stres. Chiar și o plimbare în exterior poate reduce stresul și tensiunea.

la ce să încercați să pierdeți în greutate

Respira - calmarea nu trebuie să ia prea mult timp. Doar închiderea ochilor și respirația profundă vă va liniști imediat. Chiar dacă credeți că sunteți foarte bun cu dieta dvs.

Comments Când pierdeți în greutate, corpul dvs.

Acest lucru poate părea evident, dar dacă nu vă urmăriți în fiecare zi calorii, este posibil să mâncați mai mult decât credeți. De fapt, cercetarea a constatat că majoritatea dintre noi subestimează cât de mult mâncăm, mai ales când mâncăm afară. De exemplu, atunci când evaluați fettuccine alfredo sau fajitas de pui, participanții au subestimat deseori calorii cu până lao diferență enormă și una care ar putea afecta cu ușurință obiectivele de scădere în greutate.

la ce să încercați să pierdeți în greutate

Verificarea atentă a dietei este singura modalitate de a ști cât de mult mâncați cu adevărat. Sfaturi pentru a vă curăța dieta Determinați cât de multe calorii aveți nevoie - Aflați cum să calculați cât de multe calorii are nevoie organismul pentru a pierde în greutate sau de a folosi un calculator online, cum este cel de mai jos. Păstrați un jurnal de produse alimentare - un jurnal de produse alimentare poate face o mare diferență în reducerea greutății. Scriindu-l jos te forțează să fii cinstit cu privire la mâncarea ta.

Puteți utiliza propriul notebook sau un program de urmărire online, cum ar fi Dieta mea alimentară. Păstrați acest jurnal în fiecare zi timp de cel puțin o săptămână, fiind cât mai concret posibil: Măsurați porțiunilecitiți etichetele produselor la ce să încercați să pierdeți în greutate sau accesați informațiile nutriționale dacă mâncați. Analizați-vă dieta - site-urile de urmărire online vă vor oferi adesea o imagine de ansamblu asupra numărului de calorii pe care le consumați, precum și a unei defalcări a diferitelor substanțe nutritive.

Puteți, de asemenea, transforma un ochi obiectiv la obiceiurile tale alimentare generale și căutați modalități de reducere a caloriilor. Ai putea mânca mai puțin?

Modalități de a pierde în greutate – pierdeți în greutate în mod rațional - oferte-brasov.ro

Găsiți înlocuitori sănătoși pentru unele dintre alimentele dvs. Găsiți rețete noi, sănătoase? S-ar putea chiar să luați în considerare lucrul cu un dietetician înregistrat care poate face recomandări mai specifice. Rețineți că este posibil să continuați să păstrați un jurnal de mâncare pentru a rămâne pe drumul cel bun. Lipsa de greutate cu succes monitorizează regulat atât obiceiurile alimentare, cât și greutatea, pentru a evita creșterea greutății. Poate părea ca un hassle, dar, dacă vrei cu adevărat să piardă în greutatemerită efortul.

O substanță de slăbire problemă este metabolismulcare poate scădea pe măsură ce îmbătrâniți dacă nu vă păstrați masa musculară.

Alăptarea și pierderea în greutate

Unele estimări arată că masa musculară scade cu aproximativ 4 procente în fiecare deceniu, de la vârsta de 25 până la 50 de ani. Dacă încă mâncați același număr de calorii pe măsură ce metabolismul dvs. Începeți să exersați și să vă ridicați greutățile acum pentru a vă controla metabolismul.

Începeți prin a vă uita la programul dvs.

10 motive pentru care nu pierdeți greutate

Pentru pierderea în greutate, experții recomandă adesea de minute de exerciții fizice zilnice. Dacă faceți antrenamente de înaltă intensitate, acest număr scade până la 30 de minute. Dacă nu sunteți chiar aproape de asta, acest lucru vă oferă un loc pentru a începe. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să începi să lucrezi 2 ore pe zi. De fapt, aceasta este o idee proastă dacă nu sunteți obișnuit cu acest nivel de efort și ar putea duce la răniriarsuri sau suprasolicitare.

Ceea ce înseamnă înseamnă că trebuie să luați o decizie foarte importantă: Fie aveți nevoie pentru a crește timpul de antrenament și intensitatea pentru a se potrivi cu obiectivele dvs.

la ce să încercați să pierdeți în greutate

Nu uitați, nu este vorba doar de exerciții structurate. Lucrul pe o oră nu anulează următoarele 8 sau 9 ore de ședere ceva ce mulți dintre noi fac. În plus față de exerciții, încercați să fiți cât mai activi: luați pauze regulate de la computer, faceți plimbări ori de câte ori este posibil, întindeți-vă, purtați un pedometru pentru a vedea câte pași suplimentari puteți obține, limitați timpul TV etc.

Dacă descoperiți că antrenamentele dvs. Sfaturi pentru a fi în concordanță cu exercițiul Încercați să lucrați dimineața înainte ca stresul zilei să preia controlul.

10 motive pentru care nu pierdeți greutate

Găsiți activitățile pe care le bucurați, chiar dacă nu respectă regulile de exerciții tradiționale. Începeți cu ceea ce vă place și construiți un program în jurul valorii de asta.

Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate. Adesea, articole despre teorii nefondate se răspândesc perețelele de socializare și primesc oatenție inutilă din partea publicului larg. În articolul nostru veți citi despre cele8 mituri despre de pierderea în greutate, dietă și antrenament, care se bazează pe cercetărileși pe afirmaţiile experților. Exerciţiile care nu sunt urmate de febră musculară, nu sunt eficiente Febra musculară este, practic,inflamația și răspunsul chimic al organismului după o activitate fizică solicitantă.

Cu cat o faceti mai mult, cu atat veti dori sa faceti lucruri noi. Adaptați antrenamentele la programul dvs.

Chiar dacă antrenamentele dvs. Nu simțiți că trebuie să urmați regulile de exercițiu pentru a putea conta. Doar începeți să faceți ceva și vă provocați să faceți ceva în fiecare zi, indiferent cât timp sau cât de scurt este.

Similardiscuții