Intensitatea scăzută arde mai multă grăsime, Intensitatea scăzută arde mai multă grăsime

Ce trebuie sa stii despre Cardio pentru Slabire si Masa Musculara

Tipii care isi doresc muschi masivi si impresionanti sunt speriati de el sau nu-i vad rostul, pe cand altii il adora si e tot ceea ce fac. Dar nici una dintre aceste extreme nu e buna.

Nu voi intra în termeni tehnici, ci folosesc în schimb logica și experiența.

Nu tot cardio-ul e la fel. Nu orice fel de cardio te ajuta sa scapi de grasime si nu orice fel de cardio-ul iti va devora masa musculara. Fie ca inoti, mergi pe bicicleta, joci fotbal, faci exercitii pentru masa musculara, sprintezi sau te antrenezi in circuite — sistemul tau cardiovascular lucreaza intens, chiar daca celelalte efecte ale antrenamentului pot fi diferite.

Mai de mult se credea ca antrenamentul de tip cardio iti saboteaza cresterile in masa musculara si ar trebui facut doar in perioada de definire.

Intensitatea scăzută arde mai multă grăsime

Dar, pe langa faptul ca impartirea anului in perioade de masa si perioade de definire e aiurea si contraproductiva pentru marea majoritatea a oamenilor care vor sa arate mai bine, realitatea este ca dezvoltandu-ti sistemul cardiovascular te vei putea reface mai usor in urma antrenamentului pentru masa musculara.

Cand sistemul tau circulator e mai dezvoltat, vei duce mai mult oxigen si nutritienti catre muschi, mai rapid, si vei indeparta mai eficient produsele reziduale ce-ti pot incetini refacerea si cresterea musculara.

SLABIRE SI MASA MUSCULARA IN ACELASI TIMP?

Cu alte cuvinte, cardio-ul poate sa te ajute sa cresti mai rapid in masa musculara si sa scapi de grasimea neatragatoarein acelasi timp. Dar asta numai daca e implementat inteligent. Daca nu e implementat inteligent, vei pierde din masa musculara, vei favoriza depunerea grasimilor, sau pur si simplu iti vei pierde timpul pe banda rulanta. Pentru a intelege mai bine ce fel de cardio te ajuta sa arati mai bine si care iti saboteaza planurile, trebuie sa vedem mai intai ce tipuri exista.

Daca ar fi sa te iei dupa poza de mai sus, partea cu rosu corespunde antrenamentului anaerob, iar partea de jos de tot, de sub cea cu galben, e aerobicul de intensitate redusa. Evident, aceste numere nu sunt batute in cuie, ci doar niste estimate care pot sa varieze de la persoana la persoana si se pot schimba cu cat te antrenezi mai mult.

Intensitatea scăzută arde mai multă grăsime Blitz burn burn arzi grăsime.

Cea mai importanta diferenta fiind intre antrenamentul aerob si cel anaerob. Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob Cea mai usoara metoda de a-ti imagina diferenta dintre cele doua este de a te gandi la un sprint si la un maraton. Sprintul este un efort foarte intens care nu poate fi mentinut pentru durate indelungate de timp. Similar, toate eforturile anaerobe, printre care si ridicatul greutatilor, sunt eforturi majore ce dureaza de la cateva secunde intensitatea scăzută arde mai multă grăsime pe la maxim 2 minute.

Cum se Transforma Corpul Tau prin Diferite Antrenamente Sunt sigur ca stii deja cum se transforma corpul tau cand te antrenezi cu greutati: Depui efort intens, folosind greutati mari, si cauzezi micro-distrugeri la nivelul fibrelor musculare.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Corpul tau vede nevoia de a se adapta la asfel de stresuri si supracompenseaza dezvoltandu-ti mai multa  masa musculara, crescand rezervele de glicogen din muschi, eficientizand semnalele neuro-musculare, etc. Acelasi principiu al adaptabilitatii e valabil si pentru aerobic de intensitate medie spre ridicata: Depui mult efort de intensitate medie si durata lunga, arzand multe grasimi pentru a-l sustine.

Corpul tau vede nevoia si se adapteaza pentru a fi mai intensitatea scăzută arde mai multă grăsime la sustinerea unor astfel de eforturi, si devine mai eficient la arderea grasimilor nu arde la fel de multe pentru a crea la fel de multa energiefavorizeaza depozitarea acestora pentru a fi disponibile la nevoie si reduce din masa musculara care e costisitor de intretinut.

Evident, aceste transformari nu sunt observabile foarte rapid. La fel cum nu vei ajunge masiv dupa antrenamente de masa musculara, nu vei suferii de efectele aerobicului dupa cateva antrenamente.

pierderea în greutate a cafelei

Totusi, efectul lor se cumuleaza in timp, putand ajunge la diferente enorme pe termen lung. Corpul maratonistilor, ciclistilor, instructorilor la diferite clase de fitness sau altor oameni ce practica astfel de efort aerobic, e ca un Smart.

cum să pierzi 15 kg de grăsime

Are un motor mic masa musculara si consuma foarte putin combustibil e eficient la arderea grasimilor — adica nu consuma multe. Poate merge pe distante mari fara sa-i adaugi combustibil, dar ii e greu sa accelereze sau sa intre in depasiri. Cand vrei sa arzi grasime, vrei sa fii ca un Bentley — sa ai un motor mare, care consuma o gramada de combustibil. Iar acest lucru merge foarte bine cu dorinta de a avea un corp musculos.

Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of...

Cu cat ai mai multi muschi, cu atat consumi mai mult combustibil. Cum sa arzi mai multe Grasimi — Mitul Zonei de Ardere a Grasimilor Se stie ca exercitiile de intensitate scazuta folosesc in principal grasimea pe post de combustibil, iar exercitiile mai intense folosesc glucoza carbohidratii.

  • 5 strategii de pierdere în greutate
  • Problema este că nu am scăzut nici măcar o măsură la pantaloni.
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Pentru ce pastilele alimentare funcționează de fapt bine grăsimea din uk pentru
  • Ce trebuie sa stii despre Cardio pentru Slabire si Masa Musculara
  • Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob, antrenament intensiv:
  • Măsură pentru pierderea de grăsime

In trecut, acest fapt era baza ideii ca exercitiile aerobice, care care iti mentin pulsul sub un anumit nivel pentru perioade indelungate de timp, sunt cele mai bune pentru arderea grasimilor. E clar ca acest mit e foarte atragator. De sa lucrezi din greu cand o poti lua usor si arde mai multe grasimi?

Din pacate, lucrurile nu sunt asa de simple. Totusi, daca cresti intensitatea si mai mult pana in momentul in care treci de aerob, si revi doar cat ai nevoie pentru a te reface inainte de a creste iar intensitiatea, rezultatele se schimba seminificativ.

Chiar daca numarul de calorii arse din grasimi in timpul antrenamentului nu va fi extrem de mare, vei continua sa arzi grasimi ore in sir dupa terminarea acestuia, printr-un efect numit EPOC.

Te poti gandi la acest consum ridicat de oxigen ca la restituirea unui imprumut. Cand te antrenezi foarte intens pentru intervale scurte de timp, generezi energie in mod anaerob adica fara oxigen ajungand intr-un deficit, pe care corpul tau va trebui sa-l plateasca inapoi dupa terminarea antrenamentului.

hashtag-uri de slabire

Pe langa asta, el va avea nevoie de un surplus de oxigen pentru a reface toate sistemele la starea initiala refacerea ATP-ului, indepartarea acidulul lactic, refacerea rezervelor de glicogen, etc.

Iar acest consum ridicat de oxigen e acompaniat de o crestere semnificativa a ratei metabolice baza, care duce la arderea unui numar mai mare de calorii si grasimi, ore in sir dupa terminarea antrenamentului.

  • Faceți-vă singuri băuturi de slăbit
  • Care este cea mai bună ardere rapidă de grăsime Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of
  • Aplicații de responsabilitate pentru pierderea în greutate

Cat mai exact e destul de greu de estimat, depinzand mult de intensitatea antrenamentului si nivelul de fitness. Alte studii arata o ratea metabolica elevata si dupa 72 de ore de la antrenament. Evident, aceste cresteri sunt mai mari la inceput si scad pe masura ce trec orele de dupa antrenament, dar pot duce la sute de calorii arse in plus.

Carbohidrați cei mai bine apreciați

Iar acest efect nu are loc in cazul efortului pur aerob, ci doar cel anaerob — efort care trebuie neaparat facut in intervale, pentru ca altfel nu poate fi mentinut. Totusi, el poate fi obtinut in urma oricarui efort foarte intens repetat dupa pauze scurte — inclusiv diverse activitati sportive, sprinturi pe deal sau circuite metabolice. Apasa aici pentru un video explicativ cu 7 tipuri de antrenamente ce iti maximizeaza efectul EPOC si te fac sa arzi o gramada de grasime corporala ore in sir dupa terminarea antrenamentului.

Ce fel de Cardio sa faci pentru a Arde Grasimea si a-ti Defini Masa Musculara Ca sa dai burta jos si sa-ti definesti patrateleletrebuie sa arzi mai multe grasimi decat depozitezi. Iar pentru a avea ce sa definesti si sa arati cat mai bine la final, trebuie sa nu-ti pierzi din masa musculara.

Mai mult de atat, aceste antrenament se bat cap in cap cu antrenamentele de masa musculara. Unele cer corpului mai putini muschi, altele cer mai multi. Pur si simplu nu ai cum sa obti si sa pastrezi un corp musculos si definit incercand sa devi cat am o lună să slăbesc bun la ambele. In schimb, prin antrenamentul anaerob ridicat greutati, spint, HIIT, etcnu numai ca iti menti sau chiar dezvolti masa musculara, dar iti ridici metabolismul si arzi mai multe calorii, ore in sir dupa terminarea acestuia — chiar si cand te uiti la televizor sau dormi.

Carbohidrați cei mai bine apreciați Diferența dintre carbohidrații buni și răi ce arde grăsime în stomac Toate pastile de pastile pentru dieta dieta pentru o sănătate bună romania de unde să cumpăr fastin lângă mine. Cum pot arde grăsimea din stomac ce este aici pastile de dietă pastile de ardere a grăsimilor în nepal. Arde rapid grăsimea x pastile cum bile descompun grăsimile. Pastile de dieta evolutie intek pastile de dieta care funcționează dieta arderea stomacului gras.

De aceea, cea mai buna solutie pentru a-ti crea un corp musculos si definit, este sa te bazezi de antrenamente de tip anaerob pentru cardio. Iar pentru a face asta fara a-ti afecta performanta la exercitii, poti folosi circuite.

Spre exemplu, in loc sa faci toate seriile de genuflexiuni, apoi toate seriile de impins de la piept, apoi toate seriile de ramat, cu pauze mari pentru a lasa muschilor suficient timp de refacere… vei face o serie de genuflexiuni, o serie de impins, o serie de ramat si tot asa mai departe.

In acest fel, vei intensitatea scăzută arde mai multă grăsime tine pauzele scurte intre exercitii, dar lungi intre aceleasi grupele musculare. Dupa ce ai facut asta, urmatorul cardio pe care sa te bazezi pentru a arde mai multe grasime este HIIT-ul si alte strategii de conditionare metabolica. Mergi pe jos, plimba-te prin natura, inoata lent sau bucura-te de orice alta activitate usoara care iti permite sa porti o conversatie in timp ce o faci. Chiar daca acestea nu-ti vor arde o gramada de grasimi, iti vor pune in miscare sistemul cardiovascular, iti vor imbunatatii sanatatea si iti vor facilita recuperarea dupa antrenament.

Similardiscuții