Cum să slăbești și să rămâi sănătos. Nu aștepta să ți se facă foarte foame

12 moduri in care poti sa slabesti si sa ramai slaba

Cum sa slabesti sanatos | Medlife

Tweet Slăbitul poate fi un  proces mai puțin anevoios decât ai crede dacă respecți câteva reguli zicem noi simple. Află din articol cum să începi o nouă etapă în viața ta!

cum să slăbești și să rămâi sănătos corp de înveliș ars de grăsime

Odată ce ai decis că vrei să ai o siluetă nouă și s-o păstrezi pentru tot restul vieții, ține cont de următoarele direcții, sfaturi recomandate de Alistmagazine. Nu te gândi că urmezi o dietă, ci că începi un nou stil de viață Dacă te gândești că trebuie să urmezi un regim care te va priva de toate lucrurile bune și că trebuie să suferi de foame pe o perioadă determinată pentru a slăbi, n-o să funcționeze.

Asta se intampla printr-o dieta de slabit care taie din calorii combinata cu sport regulat. Dar cand incepi sa slabesti, organismul tau contraataca: poate initial ai dat rapid jos kilogramele in plus, iar acum procesul a incetinit sau s-a oprit complet. Iti umpli zilnic farfuria cu alimente sanatoase, faci sport, ai renuntat la dulciurile din comert, dar cantarul tot nu se misca in directia dorita de tine? Daca te-ai decis sa te concentrezi pe slabit in aceasta perioada si procesul nu are loc atat de repede pe cat ti-ai dori, citeste articolul si analizeaza infograficul nostru pentru a intelege principalele motive pentru care nu reusesti sa slabesti!

Trebuie să îmbrățișezi aceste schimbări în alimentație și în stilul tău de viață. Îți poți satisface anumite pofte din când în când, dar nu reveni la obiceiurile alimentare nesănătoase după ce ai ținut un regim draconic, vei câștiga la loc greutatea pierdută și, astfel, apare efectul de yo-yo. Alege exercițiile fizice eficiente Nu orice efort fizic te va face să scapi imediat de greutatea în plus.

Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice ⋆ zoso blog

Da, orice efort e binevenit, dar ca să dai jos kilogramele în exces, trebuie să te concentrezi pe circuitele intense, care accelerează și metabolismul, nu numai pe efortul cardio.

Nu urma un regim după ureche Majoritatea nutriționiștilor recomandă trei mese pe zi și două gustări, dar nu toată lumea are nevoie de atâta mâncare, mai ales când vrei să accelerezi procesul de slăbire după ce ai dat deja jos surplusul.

cum să slăbești și să rămâi sănătos 250 de kilograme și vrei să slăbești

Învață să-ți asculți corpul și nu cădea în capcana mâncatului de plictiseală sau de supărare. Nu toate caloriile sunt egale Mecanica slăbitului e simplă.

Cum sa slabesti cand esti gurmanda: 9 sfaturi psihologice

Cu cât mănânci mai puține calorii și faci mai mult efort, procesul de slăbire se instalează. Dar caloriile trebuie să vină din alimente sănătoase și nu din cele procesate, care, chiar dacă sunt puține, pot cauza inflamații și pot deregla hormonii cum să slăbești și să rămâi sănătos.

Alege calorii din proteine curate și din legume. Proteine, legume și grăsimi sănătoase — Sfânta Treime a slăbitului Dacă mesele tale sunt formate din aceste categorii, nu ar trebui să existe niciun motiv care să te împiedice să slăbești.

Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice

Proteinele, legumele și grăsimile sănătoase ajuta la instalarea și menținerea senzației de sațietate. Înfometarea, postul intermitent și curele cu lichide nu sunt eficiente Acestea nu fac decât să-ți consume din masa musculară și, imediat ce te întorci la alimentația obișnuită, kilogramele se vor întoarce într-un număr și mai mare. Cum mănânci e la fel de important cu ce mănânci Sațietatea fizică e strâns legată de cea psihologică.

Celor care le vine greu să slăbească recunosc că iau masa în fața televizorului, a calculatorului, în timp ce lucrează sau conduc. Când mănânci în timp ce faci altceva, ai tendința de a consuma mai multă mâncare decât ai nevoie, așa că, la masă, nu faci altceva decât să… mănânci. Proba cântarului chiar funcționează Studiile arată că indivizii care se cântăresc zilnic slăbesc mai repede decât cei care nu dau atenție numărului de kilograme.

Iar faptul că-ți monitorizezi greutatea poate funcționa ca un factor de motivare când vezi cum scade numărul kilogramelor, sau de reconsiderare a regimului de slăbit în cazul în care vezi că nu dai nimic jos.

cum să slăbești și să rămâi sănătos pierderea în greutate owasso

Stresul și lipsa somnului împiedică slăbitul Când ești epuizat, organismul începe să producă mai mult cortizol, hormonul stresului, care crește pofta de mâncare. În plus, lipsa somnului favorizează și creșterea grelinei, hormonul foamei, și suprimă producerea de leptină, hormonul care semnalizează instalarea senzației de sațietate.

Poți depăși etapa de stagnare Într-un proces de slăbire, când pornești de la număr mai mare de kilograme, în prima etapă se slăbește foarte ușor, apoi se atinge o perioadă de stagnare. Atunci e nevoie de mai mult efort pentru a continua procesul de slăbire, iar acest lucru e posibil prin antrenamente de forță, pentru dinamizarea metabolismului.

Similardiscuții