Cel mai bun mod de a pierde în greutate tipul de corp, Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

cel mai bun mod de a pierde în greutate tipul de corp

Scris de Alina T Toate tipurile de corpuri sunt unice și frumoase, dar te-ai întrebat vreodată de ce oamenii depozitează grăsime doar în anumite zone ale corpului lor?

Ce este slăbitul din greutate?

Unele femei au tendința de a câștiga greutate în jurul secțiunii mediane, altele în jurul șoldurilor și coapselor. Surprinzător, forma corpului nu este dată de greutate. Sigur ai observat și în trecut că că partea mai mare a corpului tău rămâne mereu mai mare, iar partea mai mică este mereu mai mică, indiferent dacă te îngraşi sau slăbeşti.

Acest lucru se întâmplă datorită conformaţiei, care nu poate fi schimbată.

Beginner's guide to fitness

Este vorba, mai exact, de structura osoasă şi masa musculară. Iată care alimente funcționează cel mai bine pentru tine, astfel încât să poți pierde în greutate și să rămâi sănătoasă.

cel mai bun mod de a pierde în greutate tipul de corp

Dreptunghi Citește și:   7 exerciții pe care le poți face stând pe scaun Cu toate că e mai puțin probabil să câștigi în greutate, ar trebui să incluzi în alimentația ta alimente cu grăsimi sănătoase avocado, migdale, somon etc.

Amintește-ți  că este important să urmezi o dietă sănătoasă.

Asigură-te că nu mănânci prea multe dulciuri și mâncare fast-food. Măr Dacă acesta este tipul corpului tău, tinzi să câștigi greutate în zona taliei.

cel mai bun mod de a pierde în greutate tipul de corp

Prin urmare, dieta perfectă pentru tine ar fi să mănânci puțin și des. Adică să mănânci de șase ori pe zi, dar să reduci porțiile.

Ce este slăbitul din grăsime?

Consumă alimente bogate în fibre, fructe, legume, vitamina C și lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Dacă nu mănânci deja iaruturi, asigură-te că acestea sunt cele care ajută la reglarea digestiei.

cel mai bun mod de a pierde în greutate tipul de corp

Ar trebui să eviți alimentele care generează gaze și balonări, cum ar fi fast food, pâine și anumite legume. Pară Un corp în formă de pară este caracterizat printr-o măsură mult mai mare a șoldului comparativ cu măsura bustului.

  • Hidratii de carbon ar trebui sa provina din fructe si legume incercati sa evitati alimentele bogate in carbohidrati, care sunt transformate in zahar și stocate sub forma de grasime.
  • Cum să SLĂBEȘTI în funcție de FORMA CORPULUI – Andreea Bănică
  • Care este cel mai bun exercițiu pentru tipul tău de corp? | Secretele Caloriilor
  • WhatsApp Obezitatea este cunoscut pentru a crește riscul de multe condiții de sănătate, inclusiv boli de inima, hipertensiune arterială, accident vascular cerebral, diabet de Tip 2, nivelul ridicat de colesterol, cancer, osteoartrita, apnee de somn și calculi biliari.
  • Povești despre pierderea în greutate cu Cymbalta
  • Poveste despre pierderea în greutate filipineză
  • Greutate pierde bine

Persoanele cu această formă de corp tind să câștige greutate în jurul șoldurilor și coapsei și pot experimenta retenția de apă. Citește și:   7 sfaturi care te vor ajuta să-ți revii după o despărțire Consumă carne, pește, ouă, produse lactate și alimente cu conținut ridicat de proteine.

cel mai bun mod de a pierde în greutate tipul de corp

Fructe cum ar fi pepenele verde sau ananasul sunt minunate pentru tine, deoarece curăță corpul prin eliminarea toxinelor care încetinesc metabolismul.

Combină-le cu ceaiuri din plante precum ceaiul verde.

Iată care sunt cei mai eficienţi paşi pentru a slăbi rapid:

Evită alimentele cu conținut ridicat de sodiu. Cu alte cuvinte, redu consumul de sare și evită și alimentele rafinate, cum ar fi pâinea, tăiețeii și orezul.

cel mai bun mod de a pierde în greutate tipul de corp

Poți alege ca înlocuitori produsele integrale. Clepsidră În timp ce aceasta este forma cea mai dorită a corpului, dacă te bucuri de un corp tip clepsidră tinzi să câștigi în mod egal în greutate pe tot corpul și lipsesc tonusul muscular. Există riscuri mai mari de a avea un nivel ridicat de zahăr în sânge, deci este recomandat să alegi alimentele cu un indice glicemic scăzut și să mănânci între cinci și șase mese mici pe zi.

Mănâncă mai multe fructe și legume proaspete și consumă grăsimi sănătoase din proteine slabe.

Similardiscuții